Intrebari frecvente
Care sunt metodele de plata pentru comenzile plasate pe site-ul URBAN BAG? +
Cele doua metode de plata acceptate pentru comenzile plasate pe site-ul URBAN BAG sunt plata cu cardul si plata ramburs (numerar) la curier.
Cum ma inregistrez la URBAN BAG? +
Introdu adresa de e-mail cu care vrei sa te inregistrezi la URBAN BAG. Apoi, seteaza o parola si pune-ti la punct contul personal. Completeaza numele si prenumele si alege o parola cat mai sigura.
Consulta Termenii si Conditiile site-ului pentru informatii care iti vor fi de folos la viitoarele tale comenzi si interactiuni pe URBAN BAG.Nu uita sa te abonezi la newsletter-ul nostru pentru a afla de toate ofertele momentului!
In momentul in care vei apasa butonul “Continua”, contul tau va fi creat automat si iti vom trimite si un e-mail pe adresa pe care ne-ai oferit-o in primul pas.
Cum pot modifica datele personale? +
Modificarea datelor personale se poate realiza din pagina "contul meu". Aici iti poti actualiza numele, prenumele si adresa de email. De asemenea, de aici iti poti modifica parola.
Cum modifica adresa de mail? Cum modific adresa de livrare? +
Modificarea adresei de mail se poate realiza din pagina "contul meu".
Cum resetez parola contului? +
Modificarea parolei se poate realiza din pagina "contul meu".
Cum plasez o comanda? +
Cauta produsul dorit direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse.
Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos”.Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.
Dupa adaugarea fiecarui produs, esti directionat automat in cosul de cumparaturi, unde poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate.
Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare preferata. Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta prin care iti dai acordul ca ai luat la cunostinta inainte de a trimite comanda.
Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Finalizeaza comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e- mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.
Pot comanda si telefonic? +
Comenzile se pot face doar online, insa poti apela numarul de telefon +40.721.974.956 si un consultant URBAN BAG te va ajuta pas cu pas.
Cum pot anula o comanda? +
Poti anula comanda telefonic la +40.721.974.956 sau printr-un mail la office@urbanbag.ro cu subiectul “Anulare comanda”.
Pentru a evita procesarea si expedierea, te rugam sa anulezi comanda in maximum 24 de ore de la data plasarii acesteia.
Efectuati livrari si in afara tarii? +
Momentan efectuam livrari doar in Romania si in tari din Europa.
Sunt sigure platile pe care le efectuez cu cardurile bancare? +
Procesarea datelor de card bancar se face in mod exclusiv pe serverele NETOPIA FINANCIAL SERVICES S.R.L, prin intermediul operatorului de carduri MobilPay. Introducerea acestor date se realizeaza utilizand o conexiune criptata SSL pe 128 biti, datele cardului tau fiind in deplina siguranta.
Pot plati in rate? +
Din pacate, momentan acest serviciu nu este disponibil.
Cum se face livrarea? +
Livrarea se face prin curierat rapid sau prin curierul cu bicicleta in aceeasi zi (serviciu momentan suspendat) pentru comenzile plasate pana in orele 12:00 (serviciu gratuit valabil doar pentru comenzile din Bucuresti).
Cat costa livrarea? +
Livrarea prin curierul cu bicicleta (serviciu momentan suspendat) este gratuita, se realizeaza in aceeasi zi (pentru comenzile plasate pana in orele 12:00) si este valabila doar pentru Bucuresti.
In cat timp imi va fi livrata comanda? +
In functie de modalitatea de livrare aleasa de tine, durata de livrare poate varia de la cateva ore pana la intre 2 si 3 zile lucratoare in cazul produselor personalizate.
Este posibila livrarea mai multor comenzi in acelasi colet? +
Daca ai comandat mai multe produse cu aceeasi adresa de livrare, nu putem garanta ca vor fi livrate in acelasi colet dar si in functie de diferenta de timp dintre plasarea comenzilor vom face tot posibilul pentru a le putea livra in acelasi colet.
Ce se intampla daca nu sunt la adresa de livrare in momentul sosirii curierului? +
In general, iti recomandam sa alegi livrarea la adresa locului de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu esti in mod normal acasa. Daca, indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu esti disponibil atunci cand soseste coletul, vei primi o nota cu informatii despre o noua incercare de livrare. Nota va contine numarul notei de transport (NT) si un numar de telefon pentru a stabili impreuna cu reprezentantul firmei de curierat o noua data de livrare.Pentru livrarea prin curierul cu bicicleta pentru Bucuresti lucrurile sunt mai simple: curierul te va contacta telefonic in momentul preluarii coletului de la sediul URBAN BAG si puteti stabili impreuna o anumita ora si locatie pentru livrare.
Pot returna produsele comandate? +
Daca vrei sa returnezi o comanda sau un produs, sa stii ca e foarte simplu la URBAN BAG. Ne trimiti un mail la office@urbanbag.ro cu subiectul “returnare produs” insotit de urmatoarele informatii: nume, adresa ridicare colet, numar de telefon, nume produs returnat si daca doresti rambursarea contravalorii sau schimbul cu un alt produs. Pentru cazul in care doresti rambursarea contravalorii, in cazul in care plata a fost initial efectuata printr-un card bancar, de credit sau debit, banii iti vor fi returnati in contul atasat acelui card iar daca ai folosit alta metoda de plata, poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar pe care va trebui sa ni-l specifici in mail alaturi de numele titularului.Nu-ti mai ramane decat sa ambalezi produsul intr-un mod cat mai apropiat de cel in care l-ai primit iar noi vom trimite gratuit catre tine curierul.
Trebuie totusi sa tii cont ca ai la dispozitie 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului si ca produsele trebuie sa indeplineasca cateva conditii: returnarea produselor pe care nu le mai doresti sa se faca in aceeasi stare in care au fost livrate. Asta inseamna: probate, dar nepurtate, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si pe cat posibil cu eticheta inca atasata.
Pot schimba un produs comandat? +
Sigur ca da. Ne trimiti un mail la adresa office@urbanbag.ro cu subiectul “schimb produs” insotit de urmatoarele informatii: nume, adresa ridicare colet, numar de telefon, nume produs returnat si nume produs pe care il doresti la schimb iar noi trimitem curierul la tine pentru realizarea schimbului. Daca este vorba despre o diferenta din partea ta, atunci o vei plati la curier. Diferenta din partea noastra va fi platita catre un cont bancar pe care ni-l indici tu.
Exista si produse ce nu pot fi returnate? +
Nu pot fi returnate produsele care au fost personalizate.
Ce documente trebuie sa completez pentru returnarea unui produs? +
Nu este nevoie sa completezi niciun document. Este suficient sa ne trimiti un mail la office@urbanbag.ro iar noi ne ocupam de tot ce inseamna returul.
Pe ce adresa expediez coletul returnat? +
Nu este nevoie sa notezi adresa pe colet. Tot ce trebuie sa faci e sa sigilezi bine cutia de retur. Dupe ce primim mailul de la tine, curierul va veni sa iti ridice coletul, avand deja la dispozitie toate datele necesare in baza informatiilor pe care le-am primit pe mail.
In cat timp pot returna un produs? +
Produsele pot fi returnate in termen de maxim 30 zile calendaristice de la primirea acestora.
In cat timp imi primesc banii inapoi?
Returnarea banilor se face rapid, sub 5 zile. Dupa ce returul tau a fost acceptat, iti vom restitui suma aferenta in contul specificat de tine în mailul pe care ni l-ai trimis in prealabil sau pe cardul de debit sau de credit, in cazul in care ai platit online.
In cat timp vine curierul pentru a ridica coletul? +
Curierul va ajunge la tine in 1-3 zile lucratoare de la primirea cererii de retur pe mail.
Cat ma costa returnarea unui produs? +
Pentru toate retururile costul transportului este GRATUIT prin intermediul companiilor de curierat partenere.